+421 944 262 360Po-Čt 10.00-17.30, Pia 10.00-16.00

CZ SK

Info o nákupe Recenzie Kontakty

Menu

Najčastejšie otázky a odpovede našich zákazníkov

Tu sme umiestnili najčastejšie otázky našich zákazníkov. Tento zoznam sa priebežne aktualizuje. Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku využite náš on-line formulár

VÝMENA TOVARU. OBJEDNAL-A SOM SI TOVAR A NESEDÍ MI VEĽKOSŤ, MOŽNO HO VYMENIŤ?

Áno, tovar je možné vymeniť za inú veľkosť, prípadne aj za úplne iný produkt. Ďalšou možnosťou je tovar vrátiť úplne vrátenie tovaru. Výmenu je možné previesť iba za variantu veľkosti či tovar, ktorý je skladom.

Tovar na výmenu vždy zasielajte na adresu skladu. Aktuálnu adresu nájdete v kontaktoch.

Za výmenu bude vždy účtované iba dopravné podľa aktuálneho platného sadzobníka. S výnimkou kolieskových a zimných korčulí, ktoré zašleme zadarmo (možno využiť iba raz). Podmienkou pre využitie výmeny je, že tovar na výmenu, musí byť zabalený v pôvodnom obale, kompletný, nesmie niesť známky používania, poškodenie a to v termíne najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru.

Posledná zmena: 10.05.2022-11:55:23

VRÁTENIE TOVARU.

V prípade, že ste spotrebiteľ, kúpna zmluva je uzatvorená komunikačnými prostriedkami na diaľku, máte právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Rovnaké podmienky platia aj v prípade, že objednávku urobíte po internete s osobným odberom na pobočke. Viac informácií tu Vrátenie tovaru

Posledná zmena: 18.01.2016-17:01:10

AKO TOVAR REKLAMOVAŤ?

Chybný tovar zašlite na našu adresu s dokladom o kúpe a sprievodným listom, kde je popis závady. Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku, nebude prevzatý. Podrobné informácie o reklamácii nájdete tu ako postupovať pri reklamácii

Posledná zmena: 18.01.2016-17:10:19

DOSTANEM DAŇOVÝ DOKLAD K ZAKÚPENÉMU TOVARU?

Ku všetkým objednávkam cez náš e-shop je automaticky vystavená plnohodnotná faktúra, ktorá je automaticky zaslaná iba elektronicky na e mail vyplnený v objednávke a to do troch dní od prevzatia zásielky. V prípade, že faktúru - daňový doklad neobdržíte v tomto termíne stačí napísať na náš e-mail a obratom bude zaslaná v elektronickej podobe nová.

Posledná zmena: 18.01.2016-17:02:09

MUSÍM SA REGISTROVAŤ PRI NÁKUPE?

Registrácia nie je nutná. Tovar je možné zakúpiť aj bez nej.

Posledná zmena: 18.01.2016-17:07:00

KAM MÁM VOLAT NA STAV MOJEJ OBJEDNÁVKY?

Ak chcete presne vedieť stav Vašej objednávky či chcete vykonať zmenu volajte na čísla či píšte na e-mail v našich kontaktoch.

Posledná zmena: 18.01.2016-17:04:18

JE MOŽNÉ STORNOVAŤ OBJEDNÁVKU?

Áno, stačí nám zavolať alebo napísať na e-mail v kontaktoch.

Posledná zmena: 18.01.2016-17:05:14