Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote:
V prípade, že ste spotrebiteľ, kúpna zmluva je uzatvorená komunikácie na diaľku, máte právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Rovnaké podmienky platia aj v prípade, že objednávku urobíte po internete s osobným odberom na pobočke.
Pri odosielaní doporučujeme tovar poistiť proti prípadnej strate či znehodnotenie prepravnou
službou.
Vrátený tovar, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy, prosíme dôkladne zabaľte.
Neposielajte tovar na dobierku - nebude prevzatý.
Vrátený tovar by mal byť ideálne vrátený spotrebiteľom úplne, s kompletnou dokumentáciou,
nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar
prevzal.
V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci vrátenú kúpnu cenu
znížiť o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.
Po vrátení tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 14
pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.
Za dátum vrátenia je považovaný dátum odoslania. Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade
na strane kupujúceho.
Aké dokumenty priložiť?
Ku vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť kópiu faktúry, ktorá potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás. Ideálne možnosťou je zaslanie vyplneného dokumentu Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (pdf, 357 kB) alebo Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (.doc, 17 kB)
Výmena tovaru:
Chcete tovar len vymeniť za inú variantu či veľkosť?
Postup nájdete tu: Najčastejšie otázky