Uplatnenie reklamácie:
Postup a vybavovanie reklamácií sa riadi právnou normou platnou pre Českú Republiku.
Zo zákona je spotrebiteľ oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného
tovaru v čase 24 mesiacov od prevzatia.
Ak sa prejavia vada v priebehu dvanástich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná
už pri prevzatí.
Záruka na tovar je vždy minimálne 24 mesiacov u niektorych produktov aj viac. Táto Informácia je
vždy vyobrazená pri jednotlivých produktov.
Uplatniť reklamáciu je možné iba v záručnej lehote. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia
tovaru odberateľom.
Kde uplatniť reklamáciu:
- Reklamovaný tovar, prosíme zašlite na nižšie uvedenú adresu:
Manvel.cz
Dlouhá 13
České Budějovice, 370 11
Do zásielky pribaľte vyplnený reklamačný list
(pdf, 256 kB).
Reklamačný list musí obsahovať Vaše údaje, popis tovaru, popis závady, dátum a Váš podpis.
Uvádzajte, prosím, Vaše telefónne číslo alebo e-mail, aby sme Vás mohli informovať o stave
reklamácie.
Neposielajte tovar na dobierku - nebude prevzatý.
Pri uplatnení reklamácie je nutné doložiť:
- vyplnený reklamačný list, kde sú uvedené Vaše kontaktné údaje a popis závady, číslo faktúry či
objednávky. Pokiaľ nebude dodaný reklamačný list, tak je nutné dodať kópiu dokladu o nákupe
- záručný list (pokiaľ bol vystavený)
Reklamovaný tovar v záručnej lehote musí byť k reklamácii dodaný vrátane
všetkého príslušenstva, ktoré bolo v balení pri výrobku, nesmie byť mechanicky
poškodený.
Ak tovar zasielate prepravnou službou, odporúčame tovar poistiť proti prípadnej strate či
poškodeniu pri preprave.
Lehota na vybavenie reklamácie
V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená najneskôr v 30-dňovej lehote.
Reklamácia darčekov zadarmo
Na darčeky, ktoré sú poskytované bezplatne, nie je možné uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa.
Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy.